עוגת גבינה אפוייה
לצפייה בהכנה, לחצו על התמונה :)
מרכיבים
קרם
פיזור
הוראות הכנה
- 1
נחמם תנור ל-200 מעלות. בתחתית התנור נניח תבנית עם מים רותחים ליצירת אדים.
- 2
נפריד את הביצים לשתי קערות- חלבונים בקערה אחת וחלמונים בקערה שנייה.
- 3
לקערת החלמונים נוסיף גבינה, שמנת חמוצה, שמנת מתוקה, פודינג וניל, קורנפלור וקמח, ונטרוף היטב עד לקבלת תערובת חלקה ואחידה.
- 4
בקערת החלבונים נקציף במהירות גבוהה עד שמתחיל להיווצר קצף לבן. נוסיף את הסוכר בהדרגה, ונמשיך להקציף עד לקבלת קצף רך ויציב.
- 5
נקפל את קצף החלבונים לתוך תערובת הגבינות בהדרגה ובעדינות, עד לאיחוד.
- 6
נשמן תבנית בחמאה ונעביר אליה את הבלילה. נאפה 20 דקות בתנור שחומם מראש ל-200 מעלות, לאחר מכן ננמיך ל-160 מעלות ונמשיך לאפות כשעה וחצי.
- 7
בסיום האפייה נפתח מעט את דלת התנור ונשאיר את העוגה בפנים כשעה. לאחר מכן נוציא ונקרר היטב עד לצינון מלא. נערבב שמנת חמוצה עם אבקת סוכר, נמרח מעל העוגה ונפזר פירות עונה


