עוגת ביסקוויטים
7 צפיות
לצפייה בהכנה, לחצו על התמונה :)
מרכיבים
קרם
טבילה
גנאש שוקולד
הוראות הכנה
- 1
בקערת מיקסר מקציפים את כל מרכיבי הקרם, למעט הגבינה הלבנה. כשהתערובת כמעט יציבה, מוסיפים את הגבינה ומקציפים עוד כמה שניות בלבד- עד שמתקבל קרם חלק ויציב.
- 2
מכינים נס קפה, טובלים את הביסקוויטים בנס קפה ומסדרים שכבה בתבנית. מורחים מעל שכבת קרם, וממשיכים כך- ביסקוויטים, קרם, ביסקוויטים- סך הכול שלוש שכבות
- 3
מכניסים למקפיא לשעתיים להתייצבות.
- 4
בינתיים מכינים את הגנאש: ממיסים את השוקולדים והשמנת בפולסים של 30 שניות במיקרוגל ומערבבים כל פעם, עד שמתקבלת תערובת חלקה ומבריקה. יוצקים את הגנאש מעל העוגה ומעבירים למקרר למספר שעות, עד שהעוגה מתייצבת היטב.


