סופגניות
לצפייה בהכנה, לחצו על התמונה :)
מרכיבים
בצק
טיגון
מילוי קרם פטיסייר וקרם פיסטוק
מילוי שוקולד
ציפויים
הוראות הכנה
- 1
בקערת מיקסר עם וו לישה שמים את כל מרכיבי הבצק ולשים כמה דקות על מהירות איטית. מתפיחים שעה. חותכים נייר אפייה לריבועים. מוציאים את הבצק למשטח מקומח, מחלקים לכדורים של 60 גרם. מתיזים מעט שמן על השיש, מגלגלים לכדורים עגולים ויפים. מניחים על נייר אפייה ומתפיחים חצי שעה עד שעה, עד הכפלת נפח. מחממים שמן ל־165–175 מעלות, מטגנים 2-3 דקות מכל צד עד הזהבה ומצננים.
- 2
מביאים לסף רתיחה חלב וחצי מהסוכר. בקערה נפרדת מערבבים חלמונים, את הסוכר שנותר וקורנפלור. מוסיפים מעט מהחלב החם לחלמונים תוך טריפה- להשוואת טמפרטורות ומחזירים לסיר עד שהקרם מסמיך ומופיעות בועות קטנות. מורידים מהאש, מוסיפים חמאה. מכסים בניילון נצמד צמוד לקרם(שלא יווצר קרום), ומצננים לכמה שעות. מחלקים לשתי קערות- לאחת מוסיפים כף מחית פיסטוק ומערבבים, והשנייה נשארת פטיסייר רגיל.
- 3
לקרם שוקולד- מחממים שמנת לסף רתיחה, יוצקים על השוקולד ומערבבים עד איחוד. מקררים ללילה.
- 4
ממלאים במליות, מצפים, מקשטים ואוכלים


