רביולי בטטה
לצפייה בהכנה, לחצו על התמונה :)
מרכיבים
בצק:
מילוי:
רוטב:
הוראות הכנה
- 1
נחמם תנור ל180 מעלות. נחצה את הבטטות, נזלף מעל מעט שמן זית ונפזר מלח גס. נאפה עד שהבטטות מתרככות לחלוטין. נצנן.
- 2
נערבב את כל מרכיבי הבצק. ניתן ללוש ביד או במיקסר עם וו גיטרה במשך מספר דקות, עד קבלת בצק חלק ואחיד. נחלק את הבצק ל-4 חלקים, נשטח מעט כל חלק ונקמח במידת הצורך במעט מקמח הפסטה. נעביר במכונת הפסטה- תחילה בדרגה הרחבה ביותר, ולאחר מכן שוב בדרגה 4, עד לקבלת רצועות פסטה ארוכות ודקות.
- 3
נסיר את קליפת הבטטות ונעביר את התוכן לקערה. נוסיף את שאר מרכיבי המילוי ונערבב היטב עד איחוד. נעביר את המילוי לשקית זילוף, ונזלף תלוליות קטנות מהמילוי על גבי רצועת פסטה, נכסה ברצועת פסטה נוספת ונהדק בעדינות סביב המילוי בעזרת היד להוצאת האוויר. נקרוץ את הרביולי לגודל הרצוי.
- 4
נרתיח סיר עם מים ומלח ונבשל את הרביולי במשך 2-3 דקות, או עד שהם צפים.
- 5
במחבת רחבה נטגן את הבצל בחמאה עד להזהבה קלה. נוסיף את הפטריות. נוסיף את השום ונטגן מעט. נוסיף שמנת מתוקה, מלח, פלפל וגבינה, ונבשל עד בעבוע קל והסמכה. נוסיף את הרביולי המבושלים לרוטב ונבשל יחד עוד כדקה שתיים.


